" Once upon a time, ade seekor kura-kura, dan juga lombu, (bkn lembu tau..haha)..kura-kura itu tinggal di tempat lain, seperti juga lombu. Akan tetapi, selepas banjir besar, rumah kura-kura itu mengalami kerosakan yang teruk. Oleh itu, kura-kura terpaksa berpindah ke tempat lain untuk mencari rumah baru. Selepas beberapa ketika, kura-kura telah menjumpai rumah baru. Secara tidak langsung, rumah itu adalah berdekatan dengan 'kedai kopi' lombu. Pada suatu ketika, kura-kura terdengar bunyi seakan-akan bunyi guruh. Kura-kura sangat takut kerana risau yang pisang akan berbuah dua kali. tetapi...."
p/s: ape aku nk tmbah lpas nie ekk.. [*sigh]...haaaa..bace nie, gne gaye abi ekk..bahasa baku..haha
p/s: ape aku nk tmbah lpas nie ekk.. [*sigh]...haaaa..bace nie, gne gaye abi ekk..bahasa baku..haha
5 comments:
ko mmg insane la...jenaka y berstatus 16 Bintang....tapi nape kene gaya Abi, lain jaadinya nnti. For Exp, kurak-kurak, hsrik, tibak2 and etc..
hahaha..lawak, lawak..tapi pendek sangatlah..aiii..
hahaha....ade smbungn tau..
tunggguuuu~~~~!!!!
hahaha...
cis korang ni... mmg sdg bergelumang dgn dunia sasterawanologi btol r.. hmm... ak rase ideologi sastera berhybridkan science xdpt ditolak bg sesetengah pihak lg r... maybe 2-3 tahun akan dtg kite boleh amek double degree dlm bidang bachelor of sciene (major in biotech) n bachelor of arts (major in sastera kampung)
rare:
kau jangan doa sey..karang adib yang jadi lecture subjek tu..
Post a Comment