"Kalau nk dtg, teliphone dulu. nnti mudah sy nk ready document."
Sampai je kt KTM, rase xsdap ati, tapi aku truskn jgk langkah aku ke arah Pejabat mara Jalan raje udang laut galah tuu..
------------------------------------------------------------------------------
I have to use shutter train. I didnt know since when ktm set up a shutter train from Port Klang, but it's present now. Using normal train consume time, i rather to use shutter train plus my brother waiting for me. However, this faster train stopped at KL sentral which means, i have to used another trasport to HQ. Faster way, use LRT.
Yes, it's really fast. As i arrive at KL sentral, the train just come, but i have to climb high stair. So, sempat semput-semput jugak lah. But its good for me as excercise, since my body weight increase lately. Stop at Masjid Jamek, and i have to walk again, for second time, it good for me. My brother wait me on front of Sogo.
-----------------------------------------------------------------------------
Wah, i'v good luck today. Once i arrive at Mara, lift just opened. Heading to Bahagian penganjuran, but i've to open the documents that i should submit because i still have some part that i need to fill up. Fill up the that part, (it's not complete sctually,so lazy to come twice to HQ) I sat on the sofa, then come one boy (coz he's not in mature look), with his mom.
"Mak, no ic abang brape ek? yang ni no rujukan yang mane ek? Haa..tulis yang ni.."
Giler manje budak ni, ic pon xingat. Dah la suruh mak tulis ic. Sape yang blaja ni, mak ko ke ko. Name pon sruh mak tulis jgk.
"Ni sape ni? Anak ke? Dapat kat mane?
"Dapat masuk miat, persediaan kat miat, pastu pegi rusia"
Ceh, patut la mak die rela je die sruh tulis name. Anak dah nk pegi blaja luar negara. Masuk miat pon blom. Budak tu tak tau yang halangan yang ade banyak glerr! Plus, responsibility increase without intention..
---------------------------------------------------------------------------
"Cik Afizah ade x?"
"Jap ek......
Cik afizah takdelah, die cuti"
Kan dah cakap, call dulu. Patut lah xsdap ati je, padan muke.
Then, balik tanpa cek......
Sampai je kt KTM, rase xsdap ati, tapi aku truskn jgk langkah aku ke arah Pejabat mara Jalan raje udang laut galah tuu..
------------------------------------------------------------------------------
I have to use shutter train. I didnt know since when ktm set up a shutter train from Port Klang, but it's present now. Using normal train consume time, i rather to use shutter train plus my brother waiting for me. However, this faster train stopped at KL sentral which means, i have to used another trasport to HQ. Faster way, use LRT.
Yes, it's really fast. As i arrive at KL sentral, the train just come, but i have to climb high stair. So, sempat semput-semput jugak lah. But its good for me as excercise, since my body weight increase lately. Stop at Masjid Jamek, and i have to walk again, for second time, it good for me. My brother wait me on front of Sogo.
-----------------------------------------------------------------------------
Wah, i'v good luck today. Once i arrive at Mara, lift just opened. Heading to Bahagian penganjuran, but i've to open the documents that i should submit because i still have some part that i need to fill up. Fill up the that part, (it's not complete sctually,so lazy to come twice to HQ) I sat on the sofa, then come one boy (coz he's not in mature look), with his mom.
"Mak, no ic abang brape ek? yang ni no rujukan yang mane ek? Haa..tulis yang ni.."
Giler manje budak ni, ic pon xingat. Dah la suruh mak tulis ic. Sape yang blaja ni, mak ko ke ko. Name pon sruh mak tulis jgk.
"Ni sape ni? Anak ke? Dapat kat mane?
"Dapat masuk miat, persediaan kat miat, pastu pegi rusia"
Ceh, patut la mak die rela je die sruh tulis name. Anak dah nk pegi blaja luar negara. Masuk miat pon blom. Budak tu tak tau yang halangan yang ade banyak glerr! Plus, responsibility increase without intention..
---------------------------------------------------------------------------
"Cik Afizah ade x?"
"Jap ek......
Cik afizah takdelah, die cuti"
Kan dah cakap, call dulu. Patut lah xsdap ati je, padan muke.
Then, balik tanpa cek......
5 comments:
oho, adakah kerna cek ini kami mendapat tajaan Domino hari itu;)
standard la tu....mmg ko cari pasal x call lu.hahha
btul tu adib, baek ko call MARA puas2 sblm ko berterbangan ke sini, nnt jadi cam aku, call ke, email ke, satu pun tarak balas... sedey2
adelah hikmahnya tuh...
woh, its been a long time kot i stop 'blogging' by leaving comments here and others blogs.puasa.
haha...aku dah settle ngn mara. tggu dpt tiket je..
Post a Comment