Friday, 14 November 2008

~tag daripada cik if~

Wahai cik if, janganlah kamu berkecik hati. Aku hanya terlupa dengan tag kamu itu. Dan sekarang aku akan tunaikan..haha..tapi aku wat 5s jela ekk...xde idea nk wat 10s, hehe..

My Top 5 Most Favorite Food.
  1. My mom's cooking
  2. McDonald
  3. Pizza Hut
  4. Nasi
  5. Sate

5 Things I love To Do.
  1. Haaa..seriously i said, tido is the best..
  2. Behadapan dengan laptop
  3. Main game-xkisah laa game ape2 pon
  4. Surfing internet
  5. Exploring..ape2 y rase bleh diexplore..haha
5 Things I Love To Do When I'm EMO
  1. Sit alone, in a quiet place..
  2. Listening to song..
  3. Surfing internet
  4. Then, blogging..haha..ni bru je wat..
  5. Tido is still da best...
5 Types of Girl I Adore
  1. Funny...
  2. Sweet...
  3. Kind..
  4. Caring..
  5. Lovely..
5 Things I Love To Do When I'm HAPPY
  1. haha..McD..
  2. Enjoy with friend
  3. kuar jalan-jalan-usually window shopping..=p
  4. going out with her
  5. argghh...sleep is good for ur health..

5 Things I Wish To Happen
  1. Travel Malaysia with my friend
  2. hmmm...someone buy something that i like...=p
  3. going out with her...
  4. job come to me...i'm jobless now..
  5. have my own car... =p
Persons I Wish To Tag.
  1. My dear..hehe...go and make more post...=p

7 comments:

Anonymous said...

lol. lagi siapa punya tag yang kau lupa nak buat?

~Biotech Boy~ said...

haha..xde dahh...marah gler cik if 2..hahahaha

anak #6 said...

rajinnyee... i blom buat lagi... hehee

IFyani said...

eh, plaks, haha.. jangan diriso, saje je memaen, kan aku sesaje tag je asalnye utk cukupkn syarat :D

but then anyways, arigato gozaimas ^^

IFyani said...

hah yumni, what r u waiting for... =_= lol

~Biotech Boy~ said...

come on yumni...
make urself harworking...haha..

anak #6 said...

haha hardworking?? hmm considering that im a procrastinator? hehe soon guy.. soon :D

Followers