Ini dua benda arrr, banyak susah mahu interpret. Dua-dua subjective, u mahu describe apa-apa pon boleh, u mahu bikin itu cerita Campylobacter n jejuni pon boleh. Ini gua punyer commen ahh. Ini dua benda boleh banyak bikin problem. Bila itu benci sudah datang, u tak boleh bagi itu benci control u. Itu boleh bikin u makin benci itu sama olang. Bak kata olang melayu, bila tak kenal, maka tak cinta. So, u kena bagi itu benci dan suke sama-sama level.
U olang ahh, kalo benci kat seseolang, mesti ada something olang itu buat. Mesti itu olang bagi u sakit ati, or maybe itu olang bikin u marah. Seperti yang gua cakap, ini perasaan banyak subjective woo..olang tarak paham. Kalo u benci itu olang, u bagitau saja, apa yang u benci. jangan simpan-simpan woo..nanti itu C4 meletup, suma olang kena.So, bagitau saja. Benci ape, u bagitau, itu olang kena terima woo..and u mesti kena cakap elok-elok, lembut-lembut, ini lebih kurang dengan rundingan maaa..itu komunis sudah buat rundingan sama polis n goverment, dalam rundingan baling. Masalah selesai jika u buat rundigan. Dua-dua tarak sakit ati woooo..
Itu suka pon sama, u kena bagitau itu olang jika u suka sama dia. Itu olang tarak tau kalo u tarak bagitau sama itu olang. U kena tau ahh, itu suka tarak sama itu sayang. Haa..kalo u mahu tau, tanya itu sama abi, dalam die pnya blog ada tulis. Apa-apa pon, u olang kena bagitau woo ape yang u suke n ape yang u long benci. Tak payah pening-pening sama itu benci suka. Tarak penting...
U olang ahh, kalo benci kat seseolang, mesti ada something olang itu buat. Mesti itu olang bagi u sakit ati, or maybe itu olang bikin u marah. Seperti yang gua cakap, ini perasaan banyak subjective woo..olang tarak paham. Kalo u benci itu olang, u bagitau saja, apa yang u benci. jangan simpan-simpan woo..nanti itu C4 meletup, suma olang kena.So, bagitau saja. Benci ape, u bagitau, itu olang kena terima woo..and u mesti kena cakap elok-elok, lembut-lembut, ini lebih kurang dengan rundingan maaa..itu komunis sudah buat rundingan sama polis n goverment, dalam rundingan baling. Masalah selesai jika u buat rundigan. Dua-dua tarak sakit ati woooo..
Itu suka pon sama, u kena bagitau itu olang jika u suka sama dia. Itu olang tarak tau kalo u tarak bagitau sama itu olang. U kena tau ahh, itu suka tarak sama itu sayang. Haa..kalo u mahu tau, tanya itu sama abi, dalam die pnya blog ada tulis. Apa-apa pon, u olang kena bagitau woo ape yang u suke n ape yang u long benci. Tak payah pening-pening sama itu benci suka. Tarak penting...
10 comments:
ayoyo, ini macham pon adaka macha??? knapa saya bacha ini mcm familiar??? knapa mau post suka binchi2 juga??? tarak pasal inchi andoc sama suka
lorrr..u mamak ahh,gua suda cakap, ini post pasal gua punye opinion sama itu benci atau suka..
ohh..kasi itu teh tarik satu..kulang manis mehh..
adeh. ni memang penyakit berjangkit doe. Andoc mulakan, Abi teruskan, dan sekarang kau sambungkan.
haha...dah byk sgt pasal tu... aku layan jerkk~
ala machope...aku tarak ingat mau link ko punya ini blog...aku lingat ko tadak active suda...sori machope.......
u aaa..ini blog suda active, tp jalang-jalang..suda mahu bz meh..
apa ini macam ckp macam silupa olang talak mau cakap. sikalang gwa mau kata, apa ini suka binci? binci suka? yg gwa tau, gua suka sama itu pelempuan. lu mau tau sapa? lu pk la sndili...
haha..u ada suka sama pelempuan meh? gua ingat u tada suka itu pelempuan..haha
itu olang nama abi suka sama plumpuan!!!!!ini semua pmbolongan, penduslaan...
apa lu olang ini machiam!!! gwa suka sama pelempuan, gwa talak main suka2 sama itu lilaki... halam... halam.. talak boleh sama itu sejenis2... Tuhan malah... kamu 2 talak picaya kata gwa... nnti lu olang!!! gwa binci olang yang tidak suka idea gwa... hahaha
Post a Comment