Tuesday, 25 August 2009

Riang Ria Ramadhan 1

Sedap jgk tajuk nie. Dah 4 hari aku pose. Alhamdulillah, stakat ni masih lagi ok pose. Sejak bulan pose nie, bercurah-curah rezeki datang. Lepas satu datang, datang yang lain. Alhamdulillah. Malam pose pertama dah dtg dugaan. Nak solat terawih agak susah. Kene pg monash. So, mlm pertama ari tu pg lah. Dengan berbasikal dlm keadaan sejuk. Tp best jgk. Maybe ujung mggu boleh lah pg monash, solat berjemaah. Tapi hari sekolah maybe agak susah sikit. Penat dan sebagainye.

Bukak pose ari pertama pling best. Macam-macam ade. Kak rohaiza mmg master of chef lah. hehe. xlupe jgk chef-chef lain yang turut menyumbangkn makanan seperti donat. Dan juga tukang-tukang ambik gmbr, yang sudi meyumbangkn sekeping dua gambar untuk dibawa ke muka akhbar malaysia. Harap-harap kuar la kt salam perantauan. hehe.

Bukak pose ari kedua pg jauh. Pergh. dalam 1jam perjalanan. Dari Churchill ke Sales. Kat sane ade abg Zainal. Instructor air traffic Tentera Udara Malaysia yang bekerja kt situ. Agak best jgk sbb aku ni xtau sgt psl oz ni. hehe. Al-maklumlah, orang baru. So, pg sane dgn menaiki kereta wagan bos abg akmal. Semua y pg, ade 3 family dan 1 family bujang. hehe. Tp ari tu la pling byk aku mkn. Abis je mkn, sume ngntuk. Myb sbb penat n all. Plus mknn plak y sedap2..haihhh..hehe. Stakat ni dulu lah. See ya.

Ni time bukak pose kt umah Kapten zainal..hehe

With Nuha!

1st round bukak pose. Ade 2 round sume...adeh, mmg penat nk abis kn..

Antara kuih muah y ade..aku pon tak tau name ape.

Time kt Tasik ape ntah.. Tasik sale kot.

With abg syed and pakcik sales.


Haaa...ni lah Raje posing churchill..abf kamal. Jgn main2, y ni dah berpunye dah..=p


Ni time bkk pose kt umah abg akmal.




psstt...awek andoc..

Nuha!!!!!!!!!!!!!!

10 comments:

Anonymous said...

makan jgn x makan..itulah bulan pose...

linkam4ever said...

isskkkk..ingatkan sapalah tadi..tutup2 muka..cover2 muka..cuak seh...nengok2 si adib rupanyer...korang kalau nak consider title family kenalah beranak -pinak dulu..barulah boleh jadik family..okey..hehhehehhehe

Rex said...

hahaaa..adoi, kak lindah kak lindah, abaes sume org nyer blog die nak bagi pesanan penaja.. yela2..nnt kitorg suh r nabil tu kawen cepat2, dptlah title family..kui3

Rex said...

geng, sory pasal entry aku smlm...aku salah tulis perkataan Switchback..

Anonymous said...

betul kata rex tu...suruh nabil aja...

~Biotech Boy~ said...

andoc: mkn xmkn, same je ko..brat bdn xniak jgk..haha..

geng: xde hal lahh..aku dah tau dah ko slah tulis..=p

kak lindah: haha..nape nk cuak plak..xde sbb la..bkn terrorist pon..=p

Anonymous said...

ak rase ade bacteria y makan makanan y ak makan da..tu y naik2 brt..

Rex said...

name bacteria tu, Lactobacilus asparagus kus kus :P

Anonymous said...

haha! muka nuha macam malas nk layan je. macam dia ckp macam ni, 'ape2 je laah dia ni, nak ambik gambar same plak' haha. please refer 1st picture dengan nuha.

jgn marah. selamat berpuase. :)

linkam4ever said...

reply: satu cadangan yang baik tentang usul supaya laksa dijual di kantin Monash..tapi akak rasa mesti tak laku..sebab yang beli semuanyer orang Malaysia jer...muaahhhheee..kalau tak pun eko orang satu rumah kat switchback tu jer yang jadik customer...

Oh ya nased baek mention abang kamal tu dah berpunya..kalau tak berebut minah2 kat luar sana tu nak..kakakakkakakak

Followers