Wednesday, 24 November 2010

Alhamdulillah!

Sampai juga kt Tanah air tercinta. Hidupku yang sebenarnya. Sebelum ini semuanya hanya mimpi. Syurga dunialah katakan. Hidup serba kurang, tapi cukup untuk kegembiraan. Panas tak macam panas Aussie. Panas berpeluh. Fuh~ Keluar je dari Airbus, dah start berpeluh. Betapa bahangnya tanah airku ini. hehe. 

Makanan pon sedap-sedap. Berat aku dah naik 2kg kot. HAHA. baru 2 hari duk sini. Apetah lagi 2bulan. Semoga aku dapat memaksa diri yang malas ni untuk bersenam. Jogging pon ok. Pegi jalan-jalan tangkap gambar pon ok. hee~

Hidupku kang berubah lagi. Dari Kelantan, berhijrah ke Terengganu. Dari Terengganu, berkampung sekejap di Kedah. Selangor pon best, tinggal di Selangor sekejap. Penang pon sekejap juga. Sempatlah jugak nasi kandar dan Char kuew Teaw. Tak sampai setahun, Bintulu juga akan ku mari. Semoga best hidup di Bintulu.

Jauh berjalan, luas pemandangan. 

1 comments:

Anonymous said...

haha..2kilo dh!!prospek besar naik 20kg nih..hehe

Followers