Wednesday, 10 December 2008

~Holidayz stories = 4th and 5th day

Tidak banyak yang aku lakukan dalam dua hari ini. Yang paling penting, aku banyak tido dalam dua hari ni. Mak aku cakap, kita dalam sehari ada 24 jam. Dalam 24 jam, aku hanya berjaga 4jam sahaja, selebihnya aku tido. Tido sangat best kalo di bandingkan dengan jalan yang jammed. Lebih-lebih lagi, keadaan yang sejuk yang sangat best untuk tido. So, tido sajalah kerja aku nie....

1 comments:

Anonymous said...

tido itu satu keperluan

Followers